29 października 2017

"Drogie życie" Meghan Quinn


Drogie życie to cudna historia o czwórce ludzi próbujących uporać się ze swoimi problemami. Ich próbą jest zapisanie się do programu Drogie Życie które polega na przejściu tylko kilku kroków prowadzących do zaczęcia nowego życia. Nie wiedzą czy dadzą rade?, czy są na to gotowi?. Jednak chcą coś zmienić niektórzy pragną wyzwolić od cierpienia, niektórzy nie wieża że może się coś zmienić w ich życiu. Mimo to chodzą na spotkania programu i starają się sobie wzajemnie pomóc przetrwać trudne chwilę.
Pod koniec każdego cotygodniowego spotkania piszą list do życia. W listach mogą napisać wszytko co ich dręczy, wylać na papier cały swój ból, gniew, żal. Wszystko co czują, mogą przekazać życiu poprzez te listy.

Każdy z nich zmaga się z innym demonem jednak pomimo tych różnic da się znaleźć podobieństwo. Podobne pragnienia łączą i zbliżają do siebie. Hollyn i Jace tak jak Daisy i Carter mają takie same pragnienia. Jedni chcą się uwolnić od bólu który zaczął rządzić ich życiem, drudzy chcą się uwolnić, po prostu stać się wolni, żyć na własnych zasadach.

Ja najbardziej wyczekiwałam częścią poświęconym Jace'owi, jego historia najbardziej mnie poruszyła i chciałam się dowiedzieć jak się skończy. Historie innych bohaterów też były ciekawe i bardzo poruszające to jednak historia Jace'a od samego początku wywoływała we mnie uczucia. Nie jestem jednak fanką Cartera,
nie wiem dlaczego ale jego zachowanie nie przypadło mi do gustu. Jego historia opisana w książce nie była zła ale też nie zwaliła mnie z nóg. Historie obu dziewczyn były wciągające jednak jak bym miała wybierać która bardziej przypadła mi do gustu to chyba wybrała bym Daisy. Polubiłam jej dobroć i nastawienie do życia.
Pomimo co tu napisałam uwielbiam całą tą książkę i polecam ją wszystkim. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz