25 lutego 2018

"Chłopak z innej bajki" Kasie West


Sarkazm to ulubiony język Caymen, naszej głównej bohaterki. Dziewczyna żyje z matką, mieszkając nad ich sklepem z porcelanowymi lalkami, gdzie Caymen pracuje. Pewnego dnia do sklepu wchodzi Xander i wydaje się że on rozumie sarkastyczne podejście dziewczyny. Ona jednak się nie oszukuje, dobrze wie że nic między nimi nie będzie, on pochodzi z wyższych sfer a ona jest uprzedzona do takich osób. Jednak kiedy spotykają się po raz kolejny umawiają się na kolejne spotkania które nazywają "dniami kariery" które mają pokazać co chcą robić w przyszłości zamiast tego czego chcą dla nich rodzice. Tak zaczyna się rozwijać przyjaźń między nimi a później coś więcej.

Muszę powiedzieć że ta książka była tylko okey, nic poza to. Czegoś mi brakowało w tej książce, miałam wrażenie że gdy już coś się rozwijało zbyt szybko się kończyło, czego w ogóle się nie spodziewałam po tym jaki główna bohaterka miała charakter. To był mój wielki problem z tą książką, tak samo jak brak większych emocji jakie we mnie wywoływała. Mam też wrażenie że ta książka (tak jak i poprzednie książki tej autorki które są zrecenzowane na blogu) skończyły się za wcześnie, powinny trwać przez co najmniej jeszcze kilka rozdziałów.
Jednak po mimo całokształtu tego co mi się nie podobało że książka jest dobra jeżeli nie oczekuje się zbyt wiele. Jest to lektura z tych lekkich na jeden wieczór która nie zapada w pamięć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz