22 lutego 2017

"Dotknij mnie" Abbi Glines

Te osoby które czytają tego bloga już jakiś czas dobrze pewnie wiedzą że ja osobiście kocham książki jakie pisze Abbi Glines, tym razem również spodziewałam się tego że książka będzie jak zazwyczaj świetna i.. nie zawiodłam się. Tak jak całą serie Sea Breeze czytało mi się bardzo szybko ale nie będę ukrywać że to właśnie na nią najbardziej czekałam zaraz bo przeczytaniu "Wybierz mnie" gdzie bliżej poznałam Marcusa i jego siostrę Amandę której właśnie była poświęcona ta część o której teraz wam piszę.



Na początku byłam zawiedziona tym że Amanda dla siebie wybrała właśnie Prestona a po tym co zrobił będąc pijany jeszcze bardziej byłam na niego szczerze mówiąc zła, na Amandę również ponieważ bardziej ją widziałam z Jasonem (bratem Jaxa o którym możemy przeczyta w pierwszej części całej serii) tym bardziej że o nią zabiegał i rozsądek mówi z pewnością w wyborze między Prestonem a Jasonem że powinnyśmy wybrać idealnie wykreowanego Jasona ale tu jednak potwierdziła się zasada że kobiety wolą łobuzów. Jednak teraz uważam że warto było dać szanse Prestonowi, ma on bardzo ciężką sytuacje rodzinną, trójkę rodzeństwa którymi matka w ogóle się nie interesuje. Musi im pomagać, wystarczająco dużo zarabiać by zapewnić im chociaż podstawowe warunki do życia w tym miejsce do mieszkania, jedzenie, lekarzy czy najmniejsze choćby przyjemności. Dlatego też decyduje się na prace powiedzmy dość kontrowersyjną ale przynoszącą wystarczającą ilość potrzebnych mu pieniędzy. Z racji wykonywanego zawodu nie chcę aby taka idealna dziewczyna jak Amanda się do niego zbliżała, chcę trzymać dystans mimo to że bardzo mu się ona podoba. Nie pamięta jednak co zrobił pewnego wieczoru w klubie (albo raczej w magazynie) z Amandą - siostrą najlepszego przyjaciela. Dopiero kiedy dowiaduje się tego od dziewczyny zaczyna sobie przypominać swoje sny które okazują się wspomnieniami tego co się wydarzyło. W sytuacji jednak kiedy zostają sami, uczucia i pożądanie bierze górę nad wszystkim czym powinni się kierować wiedząc że nie mogą ze sobą być dochodzi do czegoś więcej, tym razem oboje są trzeźwi, wiedzą co robią, chcą tego i uważają że nikt nie będzie tego żałował. Kiedy zaczynają ze sobą by nie spotyka się to z początkową akceptacją Marcusa - brata Amandy. A to że Preston nie rezygnuje z dotychczasowo wykonywanej pracy potęguje wszystkie negatywne uczucia.

Jednak na pytanie czy miłość Prestona i Amandy wygra w tej książce musicie odpowiedzieć sobie sami po przeczytani tej pozycji od Abbi Glines która krótko mówiąc serdecznie wam polecam :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz