22 stycznia 2017

"Ugly love" Colleen Hoover

Jak zawsze zachwycająca książka autorstwa Colleen Hoover. Jest to moja ulubiona autorka!
Jest to piękna opowieść o tym jak czasem trudno zmierzyć się z przeszłością, błędami które się wtedy popełniło i bólem w jaki nas wprawia wspominanie jej.
Książka jest podzielona na dwie części przeplatające się ze sobą. Jeden rozdział z perspektywy Tate, naszej głównej bohaterki która przeprowadza się tymczasowo do brata. Kończy studia i jednocześnie pracuje w szpitalu jako pielęgniarka. Drugi rozdział z perspektywy Mailsa, są to wspomnienia z przed sześciu lat. Na początku nic szczególnego nie wnoszą oprócz kolejnych pytań, lecz w końcu pomagają zrozumieć o co chodzi.
W pewnym momencie Tate i Mails zawierają układ, w którym chodzi tylko o seks. Obowiązują tylko dwie zasady "Nie pytaj mnie o przeszłość i nie licz na przyszłość".
Jednak w końcu Tate nie może wytrzymać i łamie pierwsza zasadę, lecz Mails nie zwierza jej się tak łatwo.
Trudno zbić jego skorupę.
Książka jest napisana cudownie według mnie. Pięknie pokazuję jak przeszłość może na nas wpłynąć i jak zmierzenie się z nią może być trudne. Jednocześnie może nas uwolnić i uleczyć. Pokazuje też że dla miłości jest się w stanie nawet zmierzyć największym bólem.
To co robiliśmy wcześniej wpływa na to jakimi ludźmi jesteśmy teraz i to właśnie pięknie jest opisane to w książce. Tak samo jak ludzie potrafią się zmienić dla miłości






3 komentarze:

  1. Zgadzam się, to również w sumie jedna z moich ulubionych autorek, przeczytałam wszystkie jej książki i czekam na kolejne. Mi najlepiej przypadła do gustu, "Maybe Sunday" i "Confess"

    recenzje na moim blogu:
    https://miedzywersami123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przeczytałam te jej książki które są przetłumaczone (niestety nie za dobrze umiem angielski). Nie mogę się zdecydować która jest moją ulubioną.
      Na pewno wpadniemy do Ciebie na bloga ;)

      Usuń
  2. Piękna książka :) wczoraj ze łzami w oczach ją kończyłam :)

    OdpowiedzUsuń